Tvrtka „Feromihin“ osnovana je 1992.g. na obiteljskom gospodarstvu Martinac u Obedišću u 100% je vlasništvu Martinac Stjepana.
Tijekom godina mijenjao se broj zaposlenih radnika s visokom i srednjom stručnom spremom, VKV , KV i NKV radnika, većinom metalskog i elektro usmjerenja, ovisno o kretanju obima i vrste poslovanja.

U samom početku tvrtka je kao i danas bila orijentirana na održavanje sigurnosno blokadnih stanica, te strojnu obradu jer su joj strojni park i prvi zaposlenici omogućavali izradu visokokvalitetnih:
– rezervnih dijelova za visokotlačne klipne i centrifugalne pumpe, od nehrđajućeg čelika i drugih materijala
– raznih visokotlačnih dijelova sa API navojima, te dijelova za laboratorije prema europskim i američkim standardima
– visokotlačnih boca i ventila za uzimanje uzoraka plina i kondenzata.

Feromihin tokarilica

Razvojem i stalnim praćenjem potreba tržišta, povećanjem broja radnika i njihovom obukom , tvrtka se usavršila na servisima uređaja na blokadnim stanicama, servisiranju ventila, slavina i zasuna koji rade pod uvjetima visokog tlaka na plinovodima i produktovodima, te započela s izradom visokotlačnih hidrauličnih crijeva i spojnih dijelova visokog pritiska, nabavila uređaj za ispitivanje izolacije i osposobila radnike za popravak izolacije plinovoda s antikorozivnom trakom.

Stalnim praćenjem potreba i ulaganjem u razvoj ostvarili smo značajnu suradnju s tvrtkom „Fahlke“ iz Rothenburga iz S.R. Njemačke, koja je vodeći proizvođač opreme za blokadne stanice, te smo njihov ovlašteni distributer i serviser za RH.
Naši djelatnici su završili više specijalističkih obuka i tečajeva u tvrtki „Fahlke“ i stalno pratimo njihova dostignuća.

Ta suradnja i usavršavanje bili su neophodni za zahtjevne poslove pregleda, održavanja, servisiranja, baždarenja i opremanja sustava za nadzor i upravljanje blokadno sigurnosnih stanica na tehnološkim plinovodima i produktovodima INA-e
i plinovodima Plinacro-a koji su tijekom proteklih godina najveći korisnici naših usluga, a iste obavljamo i za Gradsku plinaru Zagreb, HEP-Termoelektranu Sisak, HEP EL-TO Zagreb, Podzemno skladište plina Okoli.
Svi radnici su osposobljeni za rad na siguran način i za zaštitu od požara.
Četiri radnika su osposobljena za rad u eksplozivnoj atmosferi (jedan od njih prošao inženjerijsku edukaciju).
Dva radnika su osposobljena za pružanje prve pomoći.

Uz dugogodišnji rad na istim poslovima proizveli smo u suradnji s kooperantima elektronski LBC uređaj, preko kojeg se održava upravljanje i komunikacija s centrom u Zagrebu, gdje se stalno prati tlak u plinovodima i svi ostali parametri potrebni za kontrolu plinovoda. To je prvi eLBC uređaj proizveden u Hrvatskoj.
Takav pristup radu rezultirao je dobrim referencama, koje su nam omogućile sudjelovanje na javnim nadmetanjima i dobivanje velikih poslova kao npr. Dobava opreme, puštanje u rad i održavanje blokadnih stanica magistralnih i odvojnih plinovoda Like i Dalmacije.

Nakon 24. godine poslovanja osnivač i 100% vlasnik g. Martinac, odlučio se povući iz posla i prodao je tvrtku.
15.07.2016. Pico Flow Controls d.o.o. Zagreb postao je novi 100% vlasnik tvrtke s 11 zaposlenih i nastavlja poslovanje.
28.10.2016. tvrtka Feromihin mijenja sjedište i adresu poslovanja , te od tada posluje na adresi Moslavačka 22, Novoselec.
Novi prostor uređen je prema svim propisima sigurnosti i zaštite na radu.
Nabavljeni su novi alati i strojevi neophodni za kvalitetno obavljanje poslova.
Promjenom vlasnika u tvrtki , proširio se djelokrug poslova i još se više radi na osposobljavanju i edukaciji radnika , pa su kroz to relativno kratko razdoblje radnici:
– prošli osposobljavanja i dobili Certifikate za održavanje i servisiranje slavina više proizvođača,
– dobili Certifikate za osposobljenost za rad s Holiday detektorom, uređajem za ispitivanje kvalitete izolacije
-prošli osposobljavanja za nove vrste antikorozivne zaštite (izolacije) plinovoda
-prošli osposobljavanje i certifikaciju za SCC
-prošli osposobljavanja za razne radne strojeve i uređaje

Uz već ranije stečene Certifikate ISO 9001:2015 i ISO 29001:2010, u 2017. godini smo u skladu s modernim svakodnevnim poslovanjem , a u cilju pružanja što kvalitetnije usluge našim kupcima, te zbog konkurentnosti na tržištu, prošli certifikaciju i dobili Certifikate
ISO 14001:2015, OHSAS 18001:2007 i Certifikat SCC:2011

U 2017. godini primljena su tri nova radnika (1 software developer – VŠS ,
1 administrator- SSS i direktor za investicije i razvoj -VSS)

Tvrtka kontinuirano u poslovanju koristi i nadograđuje elektronsko poslovanje u skladu sa Zakonom i zahtjevima tržišta, kao i potrebama unutar same tvrtke, vezano uz razne izvještaje i praćenja realizacije pojedinih projekata.
U skladu s navedenim započela je s implementacijom novog računalnog programa koji će zadovoljiti sve zakonske, komercijalne, analitičko planske i računovodstveno knjigovodstvene potrebe.